بیست و نهمین بازی دوستانه فوتبال قلمداران هنر جنوب« به مدیر عاملی مسعود عرب زاده » از ساعت 16 در مجتمع فرهنگی شهدای خلیج فارس « اداره بندر » میزبان مهاجرین خوزستان بوشهر به سرپرستی «جمال عطایی » بودند که این دیدار به یاد شهید خداکرم روزگار از شهدای عملیات والفجر ۸ محله هلالی شهر بوشهر برگزار شد . 
کد خبر: ۱۴۴۸۲۶۴

به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-محمد علی «دلو »درویشی پیشکسوت فوتبال استان بوشهر ،سعید درویشی کاپیتان اسبق ایرانجوان ، علی غریبی پیشکسوت فوتبال و علی روزگار برادر شهید خداکرم روزگار به همراه جمعی از جوانان علاقه مند فوتبال از نزدیک به تماشای بازی دو تیم « قلمداران هنر جنوب» و «مهاجرین خوزستان بوشهر» نشستند. 

بیست و نهمین بازی دوستانه فوتبال قلمداران هنر جنوب« به مدیر عاملی مسعود عرب زاده » از ساعت 16 در مجتمع فرهنگی شهدای خلیج فارس « اداره بندر » میزبان مهاجرین خوزستان بوشهر به سرپرستی «جمال عطایی » بودند که این دیدار به یاد شهید خداکرم روزگار از شهدای عملیات والفجر ۸ محله هلالی شهر بوشهر برگزار شد . 

سعید درویشی کاپیتان اسبق تیم ایرانجوان در پایان مسابقه یادآور شد : خوشحالم که در بین بزرگان ، اساتید گرانقدر، مردان خوشنام از جنس قلم و قدم که برای کار خیر و سخاوتمندانه در تیم قلمداران هنر جنوب گردهم جمع شده آند، هستم.

پیشکسوت اخلاق مدار بوشهری با اشاره به اینکه اهمیت ورزش همراه با کوچک نفسی ، تواضع و مردم داری ست خاطر نشان کرد : 

فلسفه تیم قلمداران هنر جنوب شکل گرفته تا بهانه ای باشد برای نفس کار دوستی ، رفاقت ، همیاری، نیکوکاری و دید و بازدید. 

در ادامه علی روزگار برادر شهید خداکرم روزگار خاطر نشان کرد : خداکرم روزگار در سحرگاه روز نهم خرداد ۱۳۴۲ به دنیا آمد و در خرداد ۱۳۶۵ در جزیره مینو در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد . 

علی روزگار با اشاره به اهمیت ورزش عنوان کرد: اینجانب کارمند آتش نشانی هستم و مبحث ورزش در بین کارکنان اداره را دنبال می کنم، می دانم ورزش چقدر برای آماده بودن روحیه در هر شرایط به ما کمک می کند و بسیار خوشحال شدم که در این جمع هنرمندان فوتبالیست حضور پیدا کردم . 

وی با اشاره به عملکرد تیم قلمداران هنر جنوب و بهره گیری هنرمندان و ورزشکاران شناخته شده در کادر اجرایی خود که تلاش می کند نگاه تازه ی از جنس مهربانی دریا داشته باشد یادآور شد : تیم قلمداران هنر جنوب برای مولفه های همچون وحدت ، همدلی ، نشاط اجتماعی و ترویج شهدا تلاش خودش را انجام می دهد و کاملا از ترکیب افراد مشخص است که برنامه ریزی خوبی دارند برای ثمر نشستن مولفه ها ی مثبت اندیشی تلاش می کنند . 

وی خاطرنشان کرد : مطمن هستم تیم قلمداران هنر جنوب با این پیگیری ها و پاسداشت شهدا و تکریم خانواده شهدا می توانند منشأ خیر و برکت در جامعه باشد . 

جمال عطایی سرمربی فوتبال تیم مهاجرین خوزستان بوشهر با اشاره به سوابق این تیم خاطر نشان کرد : محله فضیلت « هزار دستگاه » در زمان های قدیم از بدو دفاع مقدس و مهاجرین خوزستانی به شهر بوشهر بازیکنان خوبی همچون محمد حسن سرخپوش ،جمال عطایی عساکره و عبدالوهاب قیم علی پور آفریقا به ترتیب به تیم های مطرح بوشهر ایرانجوان و شاهین پیوستند . 

عطایی اشاره به استعداد های زیاد در محله فضیلت کرد و گفت : در حال حاضر جوانان ورزشکار با استعدادی نیز در این محله هستند که با حمایت فرماندار و شورای شهر بوشهر در انتظار احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال هستیم. 

وی با اشاره به اینکه در محله فضلیت علاوه بر بازیکنان با استعداد از مربی های خوبی نیز بهره می برد یادآور شد : سید عادل موسوی ، عبداله احتشامی،جمال عطایی و مجید عطایی از جمله مربی های با دانش هستند که می توانیم بعد از احداث چمن مصنوعی با ظرفیت های که داریم بهترین استعداد ها را پرورش بدهیم . 

وی در رابطه با عملکرد تیم قلمداران هنر جنوب خاطر نشان کرد : این تیم از هنرمندان سرشناس همچون مسعود عرب زاده ، نعمت الله امین نژاد ، سبحان زنگی ، مسعود لطفی ،عبدالکریم نیسنی ، محمد امینی ، نیما صدری بر خوردار است که گام های موثری در طول این دو سال انجام داده آند. 

مسعود عرب زاده مدیر عامل تیم قلمداران هنر جنوب در ادامه با تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق رای خاطر نشان کرد :الحمدالله تیم قلمداران هنر جنوب ۶ مسابقه به مهمترین مسأله کشور که همانا مبحث انتخابات و مشارکت مردم پرداخته است . 

این نویسنده و پژوهشگر افزود :در کنار پاسداشت شهدا که ماموریت اصلی ما است ، به صورت جدی مبحث مشارکت مردم در پای صندوق رای را به شکل های مختلف همچون چاپ بنر ، دعوت نخبگان و مسولین جهت دعوت ورزشکاران به انتخابات از اقدامات مهمی بود که الحمدالله به نحوه شایسته ای انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم سهم کوچکی از این حماسه بزرگ ملی داشته باشیم . 

بر اساس این گزارش بازیگران تیم قلمداران هنر جنوب ، علی وحدتیان ، میلاد سیروسی ،پیمان جوکار ، علی روشن خواجه ‌ سید ابراهیم میمنی ، عبدالرضا میگلی نژاد ، احسان فرهمندیان ، ابوالفضل ناصری ،سید محمد هاشمی ، حامد مرادی و اکبر پور به سرمربی گری نعمت الله امین نژاد، سرپرست ، نیما صدری حضور داشتند .

در تیم مهاجرین خوزستان بوشهر ، جمال عطایی ، سید عادل موسوی ،احمد زحمت‌کشان ،صافی صافیان ، جلال عطایی ، هانی عیدانی، دانیال دریس ، علی ربیعی ، عباس عسکری ، علی عبدالهی ، حبیب بختیاری ، سجاد عطبی اصل و اعلا شاهخوره حضور و داور این دیدار مسعود لطفی بعهده داشت . 

شایان ذکر است ؛ این مسابقه با همکاری قرارگاه مردمی تحول اجتماعی ، مجمع مردمی ورزش استان بوشهر ، انتشارات قلمداران جنوب ، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و صدر پوش برگزار شد .
 
تیم قلمداران هنر جنوب قلم و قدمشان خیر است 
 
تیم قلمداران هنر جنوب قلم و قدمشان خیر است 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها